02.05.2016

Antintalon Hesburger avattiin uusissa tiloissa

Yksi turkulainen maamerkki päivittyi tänään, kun Antintalon Hesburger muutti kivenheiton päähän uuteen toimitilaan.

Vuonna 1980 Hansakortteliin avattiin Suomen ensimmäinen Hesburger, joka sijaitsi Kristiinankadun puolella. Joitain vuosia myöhemmin Hesburger-herkkujen tarjoilu alkoi Eerikinkadun puolella kolmikerroksisissa tiloissa, joissa moni turkulainen on maistellut ensimmäiset hampurilaisensa.

Tänään avattu ravintola sijaitsee lähes aiemman tilan naapurissa, niin ikään Eerikinkadun varrella.

Ravintolapäällikkö Jaana Turtiainen on uusista tiloista innoissaan.

– Tätä päivää on odotettu ja jännitetty! Toivomme, että asiakkaat löytävät sujuvasti myös uudet tilat. Sama tekemisen meininki jatkuu, Turtiainen lupaa.

Uudessa ravintolassa on 171 asiakaspaikkaa ja lapsiperheitä palveleva leikkipaikka. Kesäisin ravintolan antimista voi nauttia myös Eerikinkadun puolella ulkoterassilla. Ravintolaan pääsee sisään sekä Eerikinkadulta että Hansakorttelista. Ravintolan moderni sisustus on Hesburgerin uuden ilmeen mukainen ja maamerkin arvoon sopivalla tavalla myös turkulaisuus on huomioitu.

Viestintäpäällikkö Heini Santos

Burger-In Oy on suomalainen perheyritys ja Hesburger sen rekisteröity liikemerkki. Hesburger-ravintoloita löytyy jo seitsemästä maasta: Suomesta, Virosta, Latviasta, Liettuasta, Venäjältä, Saksasta ja Ukrainasta. Hesburger-ketjussa työskentelee yli 6 700 henkilöä ja ketjun verollinen myynti Suomessa vuonna 2015 oli 203 M€ ja ulkomailla 67 M€.